Fides biedt Vertrouwenspersoon (VP) pakketten.

Uw voordeel :

* u voldoet aan de wettelijke verplichtingen op het gebied van zorgplicht en veiligheid op de werkvloer.

* gebaseerd op basis van het aantal werknemers

* op kostenefficiënte manier de juiste ondersteuning en bescherming bieden aan uw medewerkers /cliënten

* meer controle hebben over uw uitgaven en ervoor zorgen dat u alleen betaalt voor wat u nodig hebt

Inclusief :

  • gediplomeerde en LVV gecertificeerde vertrouwenspersonen die altijd standby en beschikbaar zijn voor alle medewerkers, ongeacht hun functie of positie binnen de organisatie
  • Voorlichting directie in het eerste jaar
  • Voorlichtingsmateriaal of bijeenkomst voor medewerkers om ervoor te zorgen dat iedereen op de hoogte is van het bestaan van Fides vertrouwenspersonen en hoe men ons kan bereiken.
  • Een jaarlijkse geanonimiseerde rapportage.

 

Het aantal medewerkers inclusief uitzendkrachten, tijdelijke medewerkers, parttime en vaste medewerkers

Indien er gesprekken op locatie gewenst zijn wordt een uurtarief van € 95,- per uur (excl. BTW) gehanteerd. Reiskosten € 0,35 per km

Een samenwerking bestaat in elk geval uit:
We werken altijd met een op maat gemaakt pakket en bieden al een samenwerking vanaf 62,50 euro per maand. Onze samenwerking bestaat altijd uit:

  • Een kennismaking met HR & directie (en OR indien aanwezig) bij aanvang van de samenwerking;
  • Laagdrempelige toegang tot een externe vertrouwenspersoon voor alle medewerkers van de organisatie;
  • Een jaarlijkse geanonimiseerde rapportage over het aantal meldingen en een jaarlijkse bespreking.

Maar er zijn meer opties:
Verder bieden wij optioneel workshops en trainingen aan op het gebied van ongewenst gedrag op de werkvloer. Denk hierbij aan:

  • Herkennen en erkennen van ongewenst gedrag (voor medewerkers);
  • Herkennen en erkennen van ongewenst gedrag (voor leidinggevenden);
  • Het opstellen van een gedragscode;
  • Het geven van trainingen voor interne vertrouwenspersonen.

Ook bieden wij ondersteuning in het opstellen & up to date houden van een klachtenreglement.

Neem contact met ons op voor een op maat gemaakte offerte. Uiteraard komen we graag langs voor een kennismaking of plannen we een digitale kop koffie met elkaar in.